Almindelige spørgsmål

Her har vi samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål, vi har modtaget.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? E-mail [email protected], så hjælper vi dig!

Almindelige spørgsmål

Har du en fysisk butik?

  • Ingen. Vi er en e-handel, og vores forretning er kun online. Derfor har vi ingen mulighed for at modtage besøgende på vores lager. Vi har ikke salg eller levering på stedet.

Hvor længe har du åbne køb?

  • Vi har altid 90 dages åbent køb.

Er det et åbent køb af alt?

  • Ingen. Der er undtagelser fra den åbne købsregel. Disse produkter kan kun returneres i uåbnet emballage: hygiejneartikler, hovedtelefoner og headset. Hvis disse pakker går i stykker, forbeholder vi os retten til at nægte retur. Dette er af hygiejniske grunde.

Leveringer

Hvor længe har du leveringstider?

  • 5-10 arbejdsdage. Hvis du bestiller din vare inden kl. 15:00, sendes din vare samme arbejdsdag.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

  • Vi har gratis leverancer.

Hvor er min ordre?

  • Hvis din ordre er sendt som et brev, kan den desværre ikke spores. Kontroller, at din indtastede adresse er korrekt, og hvis den ikke er ankommet efter 8 arbejdsdage, bedes du kontakte os på [email protected]
  • Hvis din ordre er sendt med et sporingsnummer, beder vi dig om at spore pakken via leverandørens hjemmeside.

Returer og klager

Hvordan returnerer eller klager jeg over en vare?

  • Kontakt os på [email protected] og indtast dit ordrenummer. Bemærk, at åbent køb kun gælder ubrugte produkter, og for hygiejneartikler, headset og hovedtelefoner skal emballagen ikke åbnes.
  • For hurtigere håndtering af din sag i tilfælde af en klage: beskriv fejlen, vedhæft fotos / video, hvor fejlen vises, og informer om du vil have et nyt produkt eller refusion.
  • I tilfælde af en godkendt retur / klage leverer vi en returseddel, så vi har gratis retur både i tilfælde af fortrydelsesret og en klage.

Jeg har modtaget det forkerte produkt sendt til mig. Hvordan går jeg omkring?

  • Send en e-mail til [email protected] Vedhæft et billede af emballagen, hvor du ser varenummeret (normalt en lille hvid etiket med blandt andet batchnummer), så vi kan identificere det produkt, du har modtaget. Vi sender dig derefter en returliste for det forkerte produkt, og du kan enten få det rigtige produkt eller dine penge tilbage.