Returneringer og klager

Vi hos INF ønsker selvfølgelig, at du som kunde skal være helt tilfreds med dit køb og dine varer. Derfor tilbyder vi altid åbent køb og fortrydelsesret i 90 dage fra det tidspunkt, du modtager varen.

Fortrydelsesret

Vi tilbyder 90 dages åbent køb på ubeskadigede og ubrugte produkter. Bemærk, at produktet og dets emballage skal være i ny stand, når du returnerer varen. Vi forbeholder os ret til at trække et beløb svarende til værdifaldet sammenlignet med produktets oprindelige værdi, når det anvendes eller beskadiges produkt og emballage.

Sådan returneres en vare:

  • Fortæl os det via e-mail til support@inf.se, at du fortryder dit køb. I meddelelsen er det vigtigt, at dit navn, din adresse, din e-mail-adresse, dit ordrenummer og hvilke varer returneringen gælder tydeligt.
  • Du vil snart modtage en svar-e-mail med en vedhæftet returseddel og returformular til udskrivning. Udfyld returformularen og sæt den sammen med det, du skal returnere.
  • Det er dit ansvar at sikre, at produktet er godt pakket, ubrugt og ubeskadiget ved returnering. Det er vigtigt, at produktet returneres i sin originale emballage sammen med alle tilhørende dele og brugsanvisninger.
  • Brug gerne den samme emballage, når du returnerer, som da varen blev leveret, da det er inden for disse dimensioner, returlappen gælder. Sørg for, at returglideren er korrekt limet eller tapet på pakken, og aflever den til din postagent. Gem altid kvitteringen fra postagenten, som du har sendt din retur.
  • Returner venligst produktet hurtigst muligt, men senest 90 dage.
  • Restitutioner sker på samme måde som da du foretog din betaling.

Fortrydelsesretten gælder ikke for:

  • Produkter, der af sundhedsmæssige eller hygiejniske grunde er forseglet (forseglet), og hvor forseglingen (forseglingen) er blevet brudt af dig som forbruger.
  • Produkter, der har karakter af en forseglet lyd- eller videooptagelse, og hvor forseglingen er brudt af dig som forbruger.
  • Specielt fremstillet produkt, der er skræddersyet til dig eller har et klart personligt præg efter dine ønsker.
  • Tjenester, der er afsluttet, og hvor du udtrykkeligt har accepteret, at tjenesten startes uden fortrydelsesret.
  • Varer, der kan forringes hurtigt, såsom mad.
  • Enkeltudgaver af aviser eller magasiner.


Læs mere om den lovbestemte fortrydelsesret her.

Klager

Vi inspicerer alle produkter, inden de sendes ud til levering. Hvis du alligevel modtager en beskadiget eller forkert afsendt vare, forpligter vi os til at afhjælpe fejlen i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

Hvodan klager jeg over en vare?

  • Du skal altid kontakte os for en godkendelse, inden du returnerer en defekt vare. Du gør dette ved at sende en besked til support@inf.se. Indtast dit navn, adresse, e-mail-adresse, dit ordrenummer og en beskrivelse af fejlen. Vedhæft også et billede eller en video, der tydeligt viser manglen.
  • Det er vigtigt, at du sender os en besked straks efter manglen er opdaget.
  • I tilfælde, hvor vi ikke afhjælper manglen eller leverer et lignende produkt, refunderer vi dig det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi er ansvarlige for returforsendelse for godkendte klager.
  • Vi forbeholder os ret til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. I tilfælde af klager følger vi retningslinjer fra Forbrug.

Jeg vil annullere min ordre. Hvordan gør jeg?

  • Kontakt vores kundeservice så hurtigt som muligt på support@inf.se og lad os vide, at du fortryder din ordre og angiver dit ordrenummer. Hvis din vare endnu ikke er pakket og forlod lageret, annulleres din ordre. Vi har en kreditperiode på ca 7 arbejdsdage til refusion, hvis din ordre allerede er betalt.
  • Hvis din vare allerede er pakket og forlod lageret, kan vi desværre ikke stoppe den. Hvis du fortryder dit køb, skal du følge trinene ovenfor for at gennemføre en returnering af din vare.

Ansvarsbegrænsning:

  • Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, der kan opstå på grund af produktet.
  • Vi fraskriver os ansvar for forsinkelser eller fejl på grund af omstændigheder uden for virksomhedens kontrol (Force Majeure). Disse omstændigheder kan f.eks. Være en arbejdskonflikt, brand, krig, regeringsbeslutning eller manglende levering fra en leverandør.
  • Der tages desuden intet ansvar for ændringer i produkter / produktegenskaber, der er blevet ændret af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.
  • Vi forbeholder os ret til at lave trykfejl på dette websted og det endelige salg af produkter. Vi kan ikke garantere, at billederne afspejler det nøjagtige udseende af produkterne. Vi prøver altid på den bedste måde at eksponere produkterne så nøjagtigt som muligt, men en vis farveforskel kan forekomme afhængigt af skærm, fotokvalitet og opløsning.